
CLUB
Diumenge passat es va celebrar la tradicional Diada del Soci que es feia, des de fa força anys, el dia 12 d’octubre.
El canvi de data suposava una incògnita sobre com funcionaria i la veritat és que va anar molt bé amb una gran participació en tots els actes.
Totes les activitats es van concentrar a les instal·lacions de Gran Via i van seguir el següent programa:
A les 9.00 es va fer la Festa del Consell d’Honor amb algunes novetats i, a partir de de les 10, van començar les activitats a l’exterior.
Al Camp de Futbet es va fer una Masterclass de Barre i, a la piscina del Globus, una Masterclass d’Aquadinàmic i, un clàssic, el Bateig Subaquàtic amb una gran participació.
A les 11 el Camp de Futbet es va ocupar amb homes i dones de més de 50 anys practicant el Walking Football, mentre al Solàrim es feia una Xocolatada Popular. I, un cop acabada la Festa del Consell d’Honor, el frontó anterior es va omplir de tauler d’escacs on es van fer unes Partides Simultànies amb un Gran Mestre. I a les 12.30 hores es va fer un partit d’exhibició de Walking Football entre Veterans del Club i el Futbol Sala Sant Quirze.
I la Diada es va tancar amb un Vermut amb música amb directe per 9.50€