Club Natació Sabadell

Diada del Soci: bon ambient i alta participació


CLUB

Diumenge passat es va celebrar la tradicional Diada del Soci que es feia, des de fa força anys, el dia 12 d’octubre.

El canvi de data suposava una incògnita sobre com funcionaria i la veritat és que va anar molt bé amb una gran participació en tots els actes.

Totes les activitats es van concentrar a les instal·lacions de Gran Via i van seguir el següent programa:

A les 9.00 es va fer la Festa del Consell d’Honor amb algunes novetats i, a partir de de les 10, van començar les activitats a l’exterior.

Al Camp de Futbet es va fer una Masterclass de Barre i, a la piscina del Globus, una Masterclass d’Aquadinàmic i, un clàssic, el Bateig Subaquàtic amb una gran participació.

A les 11 el Camp de Futbet es va ocupar amb homes i dones de més de 50 anys practicant el Walking Football, mentre al Solàrim es feia una Xocolatada Popular. I, un cop acabada la Festa del Consell d’Honor, el frontó anterior es va omplir de tauler d’escacs on es van fer unes Partides Simultànies amb un Gran Mestre. I a les 12.30 hores es va fer un partit d’exhibició de Walking Football entre Veterans del Club i el Futbol Sala Sant Quirze.

I la Diada es va tancar amb un Vermut amb música amb directe per 9.50€

Comparteix la notícia a les teves xarxes:

Facebook
LinkedIn
X
WhatsApp
Threads
Pinterest
Telegram
Email

I també la pots imprimir:

Imprimir

Matrícula Gratuïta + 4 Mesos al 20% de Descompte a partir de Setembre.

Fes-te soci aquest estiu i comença a gaudir de totes les activitats i instal·lacions del Club Natació Sabadell.

Vols estar al corrent de totes les novetats del Club Natació Sabadell?

Pots fer-ho ara només deixant-nos el teu correu electrònic.

Només enviarem quan creiem oportú.

Si tens alguna pregunta sobre els nostres productes o serveis, no dubtis en comunicar-te amb nosaltres.

Desplaça cap amunt