
WATERPOLO
Aquest cap de setmana s’ha disputat, a la nostra piscina, el Campionat de Catalunya Benjamí Mixte amb un total de 32 equips, amb més de 400 jugadors i jugadores i quasi 100 entre tècnics i delegats. El Club hi ha participat amb 2 equips el Benjamí Masculí A i el Benjamí Femení.
El Campionat ha estat guanyat per l’equip CN Barcelona A i el finalista ha estat el CN Atl-Barceloneta masculí per 2 gols a 3. I el tercer ha estat per la UE Horta masculí A que s’ha imposat per 4 gols a 2 al CN Rubí.
Els nostres equips han quedat: 10è el Benjamí A i 17è el Benjamí Femení tancant un pas més en el seu procés d’aprenentage.
Gràcies als nostres petits jugadors i jugadores i als seus entrenadors i entrenadores.
Aquests ha estat els seus resultats:
-Benjamí A – 10è
- Fase de Grups – Grup H 2n Classificat
- CN Sabadell A 7 – CN Sant Feliu Femení 0
- CN Manresa A 3 – CN Sabadell A 2
- Classificació del 9è al 12è
- UE Horta femení 2 – CN Sabadell A 3
- CN Sabadell A 2 – CN Catalunya A 0
- CN Sabadell 0 – CN Sant Andreu 4
-Benjamí Femení – 17è
- Fase de Grups – Grup B 3r Classificat
- CN Atl-Barceloneta 6 – CN Sabadell F 0
- CN Granollers 4 – CN Sabadell F 4
- Classificació del 17è al 20è
- CN Sabadell F 9 – CN Vallirana 1
- CN Molins de Rei 0 – CN Sabadell F 6
- AE Santa Eulàlia 7 – CN Sabadell F 3
Moltes felicitats als nostres petits waterpolistes i tècnics!!