Celebrem 110 anys del Club.
Calendari d’actes:
9 de gener.
18:30h a Can Llong
Christmas Cup waterpolo femení. Espanya-Austràlia
16 de gener
20h a Gran Via
Piscina interior. Acte inaugural de commemoració dels 110 anys de la fundació del Club Natació Sabadell.
Entrada lliure.
24 de febrer .
18:30h – Cines Imperial de Sabadell
Projecció de la pel·lícula: «Laure, Laure, Laure». Dins el marc del BCN Sports Film Festival. Projecció de la pel·lícula i posterior col·loqui. «La gestió de les xarxes socials».
6,7 i 8 de març.
Can Llong.
Copa de la Reina de waterpolo femení.
Can Llong. Pisciana 50
20 de març.
18:30h – Sala Morral Gran Via
Passat, present i futur de l’esport al Club.
Col·loqui entre tres esportistes rellevants de l’entitat, que reflexionen sobre l’esport i el seu impacte en la seva carrera personal i professional.
12 de abril.
11h a 1h – Piscina exterior Can Llong
«Neda per l’ELA».
Prèvia inscripció de 8€, es faran relleus solidaris de 50 metres. Tots els diners recaptats aniran en benefici dels malalts de l’ELA.
17 de maig.
10h – Fira de Sabadell
Diada del consell d’honor. Esmorzar + acte tradicional en què es lliuraran les insígnies i els premis tradicionals amb actuació de la Coral del Club.
29-30 de juliol
CN Sabadell – Can Llong
XX Trofeu CN Sadabell Natació
XII Memorial Paulus Wildeboer
Setembre.
Presentació conjunta d’esportistes del Club. Passat, present i futur.
Nostra història.
Història del Club.
Un Club centenari, referent i dels pioners del nostre esport. El Club amb més olímpics del món.
1943.
S'amplia el vestidor masculí.
1943
S’adquireix el terreny entre els vestidors i la via del tren.
1942.
Josep Taulé Godayol.
President del Club del 1942 al 1944.
1944.
Josep Mañà Oliva.
President del Club del 1944 al 1949.
1945.
L'equip de Bàsquet es federa.
1945
L’equip de Bàsquet es federa.
1946.
Apareix el butlletí del Club.
Gener de 1946
Surt a la llum el primer butlletí del Club. En diferents formats i amb algunes interrupcions aquesta publicació amb diferents formats adreçada als socis va arribar fins el mes de desembre de 2010.
Joan Valls i Vidal és nomenat president honorari.
12 de febrer de 1946
L’Assemblea de socis del Club nomena al fundador Sr. Joan Valls i Vidal President Honorari.
1948.
Primer Olímpic del Club.
5 d’Agost de 1948
Joan Serra és el primer olímpic del Club als Jocs de Londres en la disciplina de Waterpolo.
1950.
Consell d'Honor.
31 de Gener de 1950
Es constitueix el Consell d’Honor del Club.
1951.
Primera medalla internacional.
19 d’Octubre de 1951
El waterpolista Joan Serra guanya la medalla d’Or als Primers Jocs del Mediterrani d’Alexandria.
1952.
S‘organitza el primer Campionat d'Espanya de Waterpolo de primera categoria.
Setembre de 1952
L’entitat organitzava el primer Campionat d’Espanya de Waterpolo de 1a. Categoria. L’equip del Club va quedar sotscampió.
1953.
Antoni Monés Giner.
President del Club 1953 al 1961.
1956.
Es disputa el primer Campionat social de Fulbito.
29 de Gener de 1956
S’organitza un campionat amb sis equips i el primer campió va ser l’equip Dilluns.
1957.
Primer Concurs Fotogràfic.
Maig de 1957
El Consell d’Honor organitza el primer Concurs Fotogràfic.
1959.
Piscina coberta al Carrer dels Montcada.
27 de Desembre de 1959
Es cobreix la piscina del carrer dels Montcada i s’amplien les instal·lacions.
1960.
La primera dona entra al Consell d'Honor.
25 de Maig de 1960
Antònia Llobet es converteix en la primera dona consellera.
Primers Olímpics de Natació.
26 d’Agost de 1960
Isabel Castañé i Miquel Torres seran els primers olímpics de Natació del Club a Roma. Ambdós només tenien 14 anys.
Es crea la secció de Fulbet.
2 de Setembre 1960
Aquest any es crea la secció de Fulbet. De manera oficiosa ja venia actuant des de 1953 i sempre s’ha conegut com a Fulbito.
1961.
Josep Duran Gudayol.
President del Club del 1961 al 1969.
1962.
Es crea la secció de Gimnàstica.
Gener de 1962
Es crea la secció de Gimnàstica, que actualment no té activitat, però que va arribar a tenir una intensa activitat competitiva.
Primer títol de Campió de Catalunya de Natació.
25 de juliol de 1962
El nostre equip femení aconsegueix el primer títol a la Piscina Municipal de Montjuïc. Després en vindrien molts més.
Primera medalla en uns Europeus.
25 d’Agost de 1962
El nedador Miquel Torres es converteix en el primer nedador del Club i de l’Estat Espanyol en guanyar una medalla en un Europeu. Va ser sotscampió d’Europa a Leipzig (DDR) en 1500 Lliure.
Es posa en funcionament l'Escola Santa Clara.
Setembre de 1962
El Club posa en marxa un projecte que permet oferir als esportistes amb millor projecció compaginar els estudis amb els entrenaments.
1963.
Primer Campionat Escolar de Natació.
8 d’Abril de 1963
La piscina del carrer Montcada acollia el primer Campionat Escolar que ha esdevingut tot un clàssic.
Es crea la secció de Tennis Taula.
10 de Juliol de 1963
Es crea la secció de Tennis Taula.
1964.
Primer títol de Campió d'Espanya de Natació.
5 d’Abril de 1964
El nostre equipva aconseguir el primer títol de Campió d’Espanya al Campionat d’Espanya d’Hivern a la piscina de l’Escollera del CN Barcelona.
1966.
Ja tenim 50 anys i inauguració del complex esportiu de Sant Oleguer.
2 de Setembre de 1966
S’inaugura el Complex Municipal de Sant Oleguer que va ser gestionat pel Club fins l’octubre de 2000. Gràcies a aquesta instal·lació el Club podia disposar d’una piscina de 50 metres.
Dona't d'alta al Club Natació Sabadell.
T’expliquem com fer-se soci del CNS Sabadell, preus, descomptes i avantatges fiscals.